یکی از مزیت‌های تحصیل در کانادا، اجازه کار حین تحصیل است. کشور کانادا، تحت شرایط مشخصی، به دانشجویان بین‌المللی که در این کشور مشغول به تحصیل هستند اجازه کار در حین تحصیل می‌دهد. کار کردن در حین تحصیل علاوه بر اینکه از لحاظ مالی می‌تواند به دانشجویان کمک کند، باعث می‌شود دانشجویان تجربه کاری کسب کنند و مهارت‌های مهم و لازم برای اشتغال را کسب کنند. در ادامه بیشتر در مورد شرایط لازم برای کار در حین تحصیل، مشاغل موجود برای دانشجویان و میزان درآمد مشاغل دانشجویی صحبت می‌کنیم.

شرایط لازم برای داشتن اجازه کار

دانشجویانی که در دانشگاه‌های کانادا تحصیل می‌کنند، در صورت داشتن اجازه کار در حین تحصیل می‌توانند ۲۰ ساعت در هفته در طول ترم‌های تحصیلی و ۴۰ ساعت در هفته در تعطیلات کار کنند. برای داشتن درآمد کار دانشجویی در کانادا باید شرایط زیر را مهیا کنید:

  • افراد باید دارای استادی پرمیت معتبر باشند و به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل باشند.
  • افراد باید دارای شماره بیمه اجتماعی (SIN) باشند.
  • افراد باید در مقاطع دانشگاهی ار دانشگاه‌های معتبر کانادا (DLI) پذیرش داشته باشند.
  • تحصیل افراد باید به دریافت مدرک دانشگاهی ختم شود.

لازم به ذکر است که اکثر دانشجویان بین‌المللی که برای تحصیل در مقاطع کارشناسی به بالا اقدام می‌کنند شرایط ذکر شده برای داشتن اجازه کار و کسب درآمد کار دانشجویی در کانادا را دارند.

پیدا کردن کار دانشجویی در کانادا

قبل از جست و جو برای پیدا کردن کار، افراد باید شماره SIN خود را دریافت کنند. دانشجویان می‌توانند با استفاده از این شماره از بسیاری از امکانات موجود در کانادا بهره‌مند شوند. همچنین داشتن این شماره برای اشتغال در کانادا الزامی است.

نوشتن رزومه و نامه پوششی (Cover Letter) از دیگر مراحل پیدا کردن کار در کانادا است. نوشتن رزومه مناسب یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذار ترین گام‌ها در پیدا کردن کار است. بسیاری از افرادی که رزومه مرتب و واضحی ندارند موفق به پیدا کردن کار نمی‌شوند. پس با توجه به راهنمایی‌هایی که برای نوشتن رزومه وجود دارند، سعی کنید تا یک رزومه مرتب و قابل قبول برای خودتان بنویسید. برای مشغول شدن در بیشتر موقعیت‌های شغلی، انجام مصاحبه کاری الزامی است. بهتر است از قبل خود را برای انجام مصاحبه‌های کاری آماده کنید و با اعتماد به نفس در مصاحبه‌های کاری شرکت کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در پیدا کردن شغل، داشتن ارتباطات با افراد مختلف است. این ارتباطات به شما کمک می‌کند که از موقعیت‌های شغلی بیشتری اطلاع پیدا کنید. یکی از راه‌های گسترش ارتباطات با افراد، شرکت در کار‌های داوطلبانه است. همچنین شرکت در سمینار‌ها و کنفرانس‌های کاری می‌تواند برای ایجاد ارتباط با افراد جدید به شما کمک کند.

jobs_528796674-scaled.webp

مشاغل دانشجویی در کانادا

اغلب مشاغل دانشجویی در کانادا مشاغل پاره وقت هستند. در بیشتر موارد، امکان دارد شغلی که فرد به عنوان شغل پاره وقت پیدا می‌کند مرتبط با رشته تحصیلی او نباشد. مشاغل پاره وقت در کانادا درآمد و دستمزد متفاوتی دارند. در ادامه تعدادی از مشاغل پاره وقت که برای دانشجویان مناسب است، به همراه میزان دستمزد ساعتی آنها را نام می‌بریم.

  • کتابدار ۲۵ دلار در ساعت
  • مترجم تحصیلی ۱۳ دلار در ساعت
  • دستیار امور مشتریان ۱۱ دلار در ساعت
  • دستیار فروش ۱۲ دلار در ساعت
  • آشپز ۱۳ دلار در ساعت
  • دستیار امور اداری ۱۳ تا ۱۵ دلار در ساعت
  • دستیار منابع انسانی ۱۳ دلار در ساعت
  • غریق نجات ۱۲ دلار در ساعت

مشاغلی که در بالا ذکر کردیم جزء مشاغل پاره وقت هستند که اغلب دانشجویان در آنها اشتغال دارند. میزان درآمد این مشاغل می‌تواند با توجه به شهر و استانی که در آن زندگی می‌کنید متفاوت باشد. همانطور که قبلتر توضیح دادیم، دانشجویان در ایام تعطیلات، مانند تعطیلات تابستانی، می‌توانند تا ۴۰ ساعت در هفته کار کنند. در ادامه نمونه‌ای از مشاغلی که دانشحویان در تابستان‌ها در آنها اشتغال دارند را نام می‌بریم:

  • نقاشی ساختمان ۱۳ دلار در ساعت
  • هماهنگ کننده فستیوال ۱۰ دلار در ساعت
  • هماهنگ کننده و برگزار کننده رویداد‌های تفریحی ۱۵ دلار در ساعت

مشاغل بسیار زیاد دیگری هم برای دانشجویان در کانادا موجود است و مشاغلی که در بالا ذکر کردیم تنها نمونه‌ای از فرصت‌های کاری برای دانشجویان بود. با توجه به متغیر بودن میزان دستمزد در استان‌های مختلف کانادا، می‌توان گفت دانشجویانی که ۲۰ ساعت در هفته مشغول به کار هستند به صورت میانگین بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه درآمد دارند. گرچه این مقدار نمی‌تواند تمامی مخارج دانشجویان را تأمین کند، اما همین میزان درآمد می‌تواند تا حد زیادی فشار مالی را از دوش دانشجویان بردارد.

بهترین شغل های دانشجویی در کانادا

وقتی در کانادا دانشجو هستید، قانونا حق کار پاره وقت دارید. در واقع شما می‌توانید برای آنکه بخشی از هزینه‌های زندگی خود را تامین کنید به صورت پاره وقت کار کنید. طبیعتا تمرکز اصلی دانشجو باید روی تحصیلش باشد و کار تمام وقت بر شرایط و نمرات تحصیلی او تاثیر منفی خواهد گذاشت. حالا سوال اینجاست که بهترین شغل‌های دانشجویی در کانادا کدام است. در واقع منظور شغل‌هایی است که مشغله ذهنی کمتری ایجاد می‌کنند، وقت کمتری می‌گیرند و درآمد به صرفه‌‍ای هم دارند. اینگونه شغل‌ها در کانادا به دو دسته تقسیم می‌شوند:

کار دانشجویی در محوطه دانشگاه

همانطور که از عنوان این شغل‌ها پیدا است شما می‌توانید با کار کردن در محوطه دانشگاه به صورت پاره وقت درآمدزایی کنید. مکان‌هایی در محوطه دانشگاه وجود دارد که به کارمندان پاره وقت نیازمند است و شما می‌توانید با کار کردن در این پوزیشن‌های شغلی کسب درآمد کنید. کارهای دانشجویی در محوطه دانشگاه عبارت است از:

  • دفتر اداری
  • کتابخانه
  • کافه تریا
  • راهنمای پردیس
  • کتابفروشی
  • پشتیبانی فنی
  • دستیار آموزشی

کارهای دانشجویی خارج از دانشگاه

اگر نمی‌خواهید در محیطی که تحصیل می‌کنید کار کنید و ترجیح می‌دهید محیط کارتان با محیط درس متفاوت باشد می‌توانید به صورت پاره وقت خارج از محیط دانشگاه کار کنید. البته ساعات کاری شما خارج از محیط دانشگاه محدود است و باید حواستان باشد که قوانین را نقض نکنید. کارهای پاره وقت خارج از دانشگاه عبارت است از:

  • معلم خصوصی
  • پیشخدمت یا متصدی بار در رستوران‌ها
  • فریلنسر
  • مراکز خرده فروشی
  • خدمات مشتری
  • صندوقدار
  • مراقبت از حیوانات خانگی
  • مترجم
  • پرستار بچه
  • راننده

حقوق کار دانشجویی در کانادا

در بخش قبل انواع مشاغل دانشجویی در کانادا برای دانشجویان بین المللی را شرح دادیم. حالا اگر کنجکاوید بدانید با داشتن هر یک از این مشاغل حدودا چقدر حقوق دریافت خواهید کرد این بخش را مطالعه کنید. در ادامه جدولی از درآمد تقریبی انواع انواع مشاغل دانشجویی در کانادا برای دانشجویان بین المللی را آورده‌ایم:

شغل دانشجویی درآمد تقریبی در هر ساعت (به دلار کانادا)
دستیار تدریس استاد 15 تا 17
فریلنسر (معلم، گرافیست و...) 25 تا 30
مترجم 20 تا 25
فروشنده 15 تا 50
پیشخدمت رستوران  11 تا 15
پرستار بچه 14 تا 20
راننده تاکسی اینترنتی (اوبر) 15 تا 25

درآمد كار پاره وقت در كانادا

همانطور که می‌دانید درآمد شما از کار پاره وقت کاملا وابسته به نوع کاری است که انتخاب می‌کنید اما اگر بخواهیم بازه‌ای میانگین برای این نوع کارها تعریف کنیم حقوق شما برای کار پاره وقت در کانادا چیزی حدود 800 تا 1500 دلار کانادا خواهد بود. البته اگر می‌خواهید درآمد بیشتری داشته باشید راهکار دیگری نیز هست؛ شما می‌توانید در روزهای تعطیل به صورت تمام وقت کار کنید. از آنجایی نیروی کار در ایام تعطیل در کانادا کم است، کارفرمایان در این روزها به نیروهای داوطلب حقوق بیشتری می‌دهند و با این روش می‌توانید درآمدی بین 1600 تا 3000 دلار در ماه داشته باشید.

هزینه زندگی دانشجویی در کانادا

در هر شهر و کشوری که زندگی کنید، هزینه‌هایی برای زندگی روزمره خواهید داشت. هزینه‌هایی مانند اجاره خانه، خورد و خوراک، پوشاک، حمل و نقل و از این دست هزینه‌ها. کانادا کشوری با هزینه‌های زندگی متوسط محسوب می‌شود اما بسته به اینکه در کدام شهر زندگی و تحصیل می‌کنید این هزینه‌ها متفاوت خواهد بود. در ادامه در مقدار تقریبی هزینه زندگی در کانادا را محاسبه کرده و در جدولی آورده‌ایم:

نوع هزینه مقدار حدودی هزینه در ماه (به دلار کانادا)
شهریه کارشناسی 1000 تا 1700
ارشد و دکتری 1200 تا 2000
اسکان در خوابگاه 700 تا 900
اسکان در آپارتمان اشتراکی 450 تا 750
حمل و نقل 85 تا 120
خورد و خوراک 250 تا 600
کتاب و لوازم تحریر 250 تا 700
متفرقه 50 تا 90
مجموع هزینه ماهانه 4000 تا 7000

حقوق دانشجوی دکتری در کانادا

کشورهایی مثل ایتالیا برای دانشجویان ارشد خود هم حقوق در نظر می‌گیرند اما دریافت حقوق به طور معمول مختص دانشجویان دکتری است که کار پژوهشی می‌کنند. کانادا به دانشجویان دکتری که مستحق دریافت کمک هزینه تحصیلی و زندگی هستند حقوق می‌دهد. البته در برخی مقاطع ارشد هم دریافت حقوق ممکن است اما این حقوق تحت عنوان وام و کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود و در بیشتر موارد بازپرداخت خواهد داشت. به طور کلی سه نوع حقوق برای دانشجویان دکتری در کانادا وجود دارد.

اسکالرشیپ که توسط دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی پرداخت می‌شود

گرنت و برسری که بیشتر مخصوص شهروندان کانادایی است و به عنوان کمک هزینه مالی پرداخت می‌شود

وام دانشجویی که بر مبنای شرایط زندگی و نوع درخواست دانشجویان پرداخت می‌شود

حقوق دستیار تدریس و تحقیق که به دانشجویان دکتری که به اساتید در تدریس و پژوهش کمک می‌کنند پرداخت می‌شود.

اگر بخواهیم درباره مقدار حقوق دانشجوی دکتری در کانادا صحبت کنیم باید این موضوع را در تمامی رشته‌ها و به صورت جزء به جزء بررسی کنیم اما به طور کلی این حقوق چیزی بین 10 تا 30 هزار دلار در سال خواهد بود.

شغل دلیوری در کانادا

شغل دلیوری یا تحویل کالا از دسته کارهایی است که می‌تواند تا روی روال افتادن کارهایتان در تأمین هزینه‌های مالی کمکتان کند. یا حتی اگر دوست ندارید کاری پرمشغله و استرس داشته باشید می‌توانید این شغل را انتخاب کنید و از پرسه زدن در خیابان‌های کانادا لذت ببرید. در هر صورت برای اینکه در این پوزیشن مشغول به کار شوید راه چندان سختی در پیش ندارید. کارفرمایان برای این پوزیشن تنها سواد خواندن و نوشتن از شما می‌خواهند و احتمالا یک ماه هم باید آموزش ببینید. بعد از آن می‌توانید با شغل تحویل کالا حدود 17 دلار در ساعت درامد داشته باشید.

کار سیاه cash در کانادا

کار سیاه به کارهایی گفته می‌شود که مهاجران بدون مجوز کار در کانادا انجام می‌دهند و برای آن حقوق دریافت می‌کنند. اگر برای تأمین هزینه‌های زندگی‌تان در کانادا به مار سیاه فکر می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که «نکنید!»

دولت کانادا قوانین سفت و سختی برای مهاجرانی که در کانادا کار سیاه می‌کنند و جایگاه‌های شغلی شهروندان دارای مجوز کار را پر می‌کنند وضع کرده است. کار سیاه هم برای شما و هم برای کارفرما جرم محسوب می‌شود و سوء سابقه شما تا 10 سال آینده هم پاک نخواهد شد. بنابراین اگر هنگام کار سیاه در کانادا دستگیر شوید علاوه بر آنکه دیپورت خواهید شد تا 10 سال هیچ جای دنیا مجوز کار دریافت نخواهید کرد. در نظر داشته باشید که تدریس و کارهای فریلنس هم بدون مجوز کار در دسته کار سیاه قرار می‌گیرند پس قبل از آغاز هرگونه کاری درباره قوانین آن در کانادا تحقیق کنید.

حداقل حقوق دانشجویی در کانادا

اگر در کانادا دانشجو باشید به صورت قانونی 20 ساعت در هفته حق کار کردن دارید. درآمد کار پاره وقت همانطور که در بخش‌های پیشین این مطلب به آن اشاره کردیم چیزی حدود 14 تا 20 دلار کانادا در ساعت است. بنابراین با هفته‌ای 20 ساعت کار، درآمد شما حدود 1200 تا 1600 دلار خواهد بود. این مبلغ به تنهایی برای زندگی کردن در کانادا کافی نیست اما بخش زیادی از هزینه‌های زندگی شما را تامین می‌کند.

visit-canada-to-explore-jobs-90554.webp

افزایش ساعت کاری دانشجویان کانادا

پیش‌تر گفتیم که ساعت کاری مجاز برای دانشجویان در حال تحصیل در کانادا 20 ساعت در هفته است و دولت کانادا قوانین سفت و سختی برای متخلفین در این زمینه وضع کرده است. اما گاهی هنگام مواجه شدن با کمبود نیروی کار در برخی بازه‌های زمانی، کانادا اجازه کار بیشتری به دانشجویان می‌دهد. علت این افزایش ساعت کاری برای دانشجویان گاهی تعطیلات رسمی است و گاهی مقاصد حمایتی برای دانشجویان دارد. برای مثال کانادا در سال گذشته از 15 نوامبر 2022 تا 31 دسامبر 2023 اجازه کار بیشتر را برای دانشجویان صادر کرده بود.

مزایای کار دانشجویی در کانادا

کار کردن هنگام تحصیل به شرط آنکه به درس خواندن شما ضربه نزند می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. اینکه در کشوری می‌خواهید هنگام تحصیل کار هم بکنید مسئله مهمی است چرا که کار هنگام تحصیل در بعضی از کشورها با توجه به شرایط اقتصادی اصلا ممکن نیست و در بعضی کشورهای دیگر کارفرمایان اهمیتی نمی‌دهند که آیا شما سابقه کار هنگام تحصیل دارید یا نه. در کانادا اما اینگونه نیست. کار کردن دانشجویان در این کشور نه تنها ممکن است، بلکه جا افتاده هم هست و دولت کانادا در این راستا سیاست‌های تشویقی و حمایتی را پیش گرفته است. ضمن این که کارفرمایان در این کشور دانشجویانی که سابقه کاری مرتبط یا حتی غیر مرتبط هنگام تحصیل داشته‌اند را در اولویت استخدام قرار می‌دهند. به طور کلی کار کردن هنگام تحصیلی می‌تواند مزایایی مانند موارد زیر را داشته باشد:

  • هزینه‌های جبرانی زندگی در کانادا
  • استقلال مالی و افزایش مسئولیت‌پذیری
  • تجربه کاری برای ورود به بازار کار تمام وقت
  • توسعه مهارت‌های فردی در حوزه تخصص

قوانین و مقررات کار دانشجویی در کانادا

برای اینکه در کانادا اجازه کار داشته باشید؛ حتی به صورت پاره وقت و برای انجام کارهای دانشجویی باید علاوه بر داشتن مجوز واجد شرایط دیگری هم باشید. کانادا حتی برای همان 20 ساعت اجازه کار در هفته هم قوانین و شرایط ضابطه‌مندی وضع کرده است. معیارهای واجد شرایط بودن برای کار دانشجویی در کانادا را در ادامه آورده‌ایم:

  1. برای آنکه در کانادا کار پاره وقت کنید باید ویزای تحصیلی کانادا داشته باشید.
  2. شما وقتی مجاز به کار کردن خواهید بود که واحدهای درسی‌تان آغاز شده باشد. در دوره‌های آموزش زبان که پیش از ارائه واحدهای درسی می‌گذرانید حق کار کردن نخواهید داشت.
  3. طول دوره تحصیلی که در آن ثبت نام کرده‌اید باید بیشتر از 6 ماه باشد.
  4. در دوره پیش از آغاز کلاس‌های دانشگاه در ترم اول حق کار کردن نخواهید داشت.
  5. در روزهای تعطیل اجازه دارید به صورت تمام وقت کار کنید.
  6. باید سین نامبر داشته باشید.

Canada-student-visa-to-work-permit.webp

سین نامبر SIN کانادا چیست؟

در بخش قبل در شرایط کار کردن آوردیک که برای کار کردن در کانادا باید سین نامبر داشته باشید. حالا سوال اینجا است که اصلا سین نامبر چیست؟ سین مخفف عبارت Socia Insurance Number است. در واقع هر شهروندی با هر ویزایی که وارد کانادا شود باید این شماره را دریافت کند چرا این شماره در کانادا حکم کد ملی را دارد و بیشتر کارهای شما در این کشور وابسته به همین شماره است. برای دریافت این کد پس از اجاره اقامتگاه با در دست داشتن ویزای کاری یا تحصیلی‌تان به نزدیک‌ترین دفتر خدماتی به محل اقامتتان مراجعه و سین خود را دریافت کنید.

پرداخت مالیات به عنوان دانشجوی بین المللی در کانادا

شاید برایتان سوال شده باشد که آیا در کانادا برای کار دانشجویی هم باید مالیات بپردازید؟ پاسخ این سوال بله است. قوانین مالیاتی در کانادا بر اساس اقامت افراد در این کشور ثبت شده است نه بر اساس شهروند کانادایی بودن یا نبودن آن‌ها. اما مقدار مالیاتی که باید بپردازید در هر استان کانادا متفاوت است. هر استان برای دانشجویان و دیگر شهروندان حداقل درآمد را تعیین کرده است و درآمد بیش از مقدار تعیین شده شامل مالیات خواهد شد. برای مثال اگر میزان درآمد سالیانه شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در استانی از کانادا 15000 دلار تعیین شده باشد، هرچقدر که بیشتر این مقدار درآمد داشته‌اید شامل مالیات می‌شود. شما در پایان هر سال اقامت در کانادا موظفید اظهارنامه مالیاتی پر کنید و مالیات بر درآمد مضاف خود را به دولت کانادا پرداخت کنید.

پردرآمدترین کار دانشجویی برای دانشجویان بین المللی در کانادا

اگر کار کردن هنگام تحصیل آنقدرها برایتان چالش‌برانگیز نیست و از پس کارهای سخت‌تر هم برمی‌آیید احتمالا به دنبال شغلی هستید که در 20 ساعت مجاز کاری‌تان درآمد بیشتری برایتان داشته باشد. مثل هر کشور دیگری برخی شغل‌ها در کانادا درآمد بیشتری نسبت به دیگر شغل‌ها دارند. این شغل‌های پردرآمد را در ادامه آورده‌ایم:

  • متصدی بار
  • باریستا
  • سگ‌گردان
  • معلم خصوصی
  • آشپز

انواع اجازه کار دانشجویی در کانادا کدام است؟

در بخش‌های ابتدایی این مقاله درباره دو نوع کار دانشجویی صحبت کردیم. یکی کار در محوطه دانشگاه و دیگری کار در محیط خارج از دانشگاه. یک مورد دیگر به موردهای قبلی اضافه کنید؛ کارآموزی و انترنی دانشجویان بین الملل. اگر پیشینه پژوهشی و آموزشی دارید می‌توانید کارهایی در همین زمینه پیدا کنید که از تحصیل شما حمایت می‌کنند. در این صورت از یک موسسه آموزشی یا پژوهشی در داخل یا خارج دانشگاه حقوق دریافت می‌کنید و حث کار 20 ساعته‌تان هم محفوظ است! در واقع می‌توانید دو شغل و دو منبع درآمد داشته باشید در حالی که دانشجو هم هستید.

کار همسر دانشجو در کانادا

وقتی همسر شما با ویزای همراه وارد کانادا می‌شود در واقع او اقامتی آزاد در این کشور خواهد داشت و اگر بخواهد می‌تواند کار تمام وقت هم بکند. البته این مستلزم دریافت مجوز کار یا همان work permit است که کار چندان سختی هم نیست. اگر با ویزای همراه وارد کانادا شده باشید، بلافاصله پس از ورود می‌توانید مجوز کار دریافت کنید و لازم نیست صبر کنید تا دوره تحصیلی همسرتان آغاز شود.

دوره های غیر مجاز برای کار در کانادا

به طور کلی 5 دوره تحصیلی وجود دارد که اگر ویزای خود را بر مبنای تحصیل در آن دوره‌ها دریافت کرده باشید اجازه کار کردن در کانادا را دریافت نخواهید کرد:

  1. دوره‌های تحصیلی پاره وقت: اگر به عنوان دانشجو یا محصلی پاره وقت در کانادا تحصیل می‌کنید، شما اجازه کار کردن در این کشور را نخواهید داشت.
  2. دوره‌های زبان: اگر برای آغاز ترم‌های تحصیلی خود در کانادا لازم است دوره زبان پیش‌نیاز را بگذرانید، نمی‌توانید در این مدت مشغول کار شوید.
  3. دبیرستان: اگر دوره متوسطه را در کانادا می‌گذرانید حق کار کردن در این کشور را نخواهید داشت.
  4. دروس پیش‌نیاز: اگر رشته‌ای که در دانشگاه انتخاب کرده‌اید مستلزم گذراندن واحدهای پیش‌نیاز است؛ تا وقتی این واحدها را نگذرانده باشید نمی‌توانید در کانادا کار کنید.
  5. تبادل دانشجو: اگر به عنوان دانشجوی مهمان به صورت دوره‌ای در دانشگاهی در کانادا تحصیل می‌کنید، نمی‌توانید در این دوره مشغول به کار شوید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم هرآنچه لازم است درباره کار دانشجویی، قوانین مربوط به آن، میزان درآمدهای آن و بایدها و نبایدهای کار دانشجویی در کانادا بدانید جمع‌آوری کنیم. اگر همچنان سوالی درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا در ذهن دارید مشاوران با تجربه ما در سیم آخر آماده‌اند تا شما را در این راه پر پیچ و خم راهنمایی کنند.