دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت (Frankfurt School of Finance and Management) برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بورسیۀ تحصیلی اعطا می‌کند. بورسیه تحصیلی دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت به متقاضیان بین‌المللی و آلمانی علاقه‌مند به تحصیل در رشتۀ MBA داده می‌شود. آخرین مهلت درخواست برای بورسیه تحصیلی دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت ۳۱جولای‌۲۰۲۱ (۹مرداد۱۴۰۰) اعلام شده است.

زنان فعال در حوزۀ تجارت و متقاضیان بین‌المللی و افراد برجسته در اولویت دریافت بورسیه تحصیلی دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت برای تحصیل در رشتۀ MBA هستند. متقاضیان دریافت بورسیۀ تحصیلی دانشکدۀ فرانکفورت (FS) در یکی از رشته‌های MBA در مدیریت بهداشت بین‌الملل، MBA اجرایی، MBA تمام‌وقت و MBA پاره‌وقت می‌توانند تحصیل کنند.

مدارک موردنیاز برای تحصیل در رشتۀ MBA و دریافت بورسیۀ تحصیلی دانشکدۀ فرانکفورت ازاین‌قرارند: ۱. دیپلم معتبر دبیرستان؛ ۲. انگیزه‌نامه؛ ۳. رزومۀ کاری و حرفه‌ای؛ ۴. توصیه‌نامه؛ ۵. گواهینامه‌ها و جایزه‌ها و فعالیت‌های فوق‌برنامه؛ ۶. تجربۀ کاری در دوره‌های خاص؛ ۷. مدرک کارشناسی در زمینۀ MBA؛ ۸. ارائۀ نمره‌های آزمون‌های GMAT یا GRE؛ ۹. ارائۀ مدرک زبان معتبر انگلیسی (آیلتس ۷). ناگفته نماند معیارهای انتخاب متقاضیان عبارت‌اند از: نتایج علمی داوطلبان، آزمون پذیرش و نتایج GMAT، دستاوردهای شخصی و الزام‌های برنامه. الزام‌های برنامه فعالیت‌های فوق‌برنامه، تعهد اجتماعی، مهارت‌های میان‌فرهنگی، تجربه‌های بین‌المللی و تجربه‌های کاری حرفه‌ای را دربر می‌گیرد.

دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت یکی از بهترین دانشکده‌های MBA آلمان و مدرسه‌ای خصوصی و غیرانتفاعی است که سال ۱۹۵۷ در شهر فرانکفورت تأسیس شد. این دانشکده در رتبۀ دوم دانشگاه‌های برتر آلمان و هجدهم دانشگاه‌های معتبر اروپا و چهل‌ودوم دانشگاه‌های مطرح جهان جای دارد. هدف دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت آن است که یکی از پنج دانشکدۀ تجارت برتر اروپا و اولین گزینه برای آموزش در امورمالی باشد و به پیشرفت دانش تخصصی جهانی کمک کند. دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت ازطریق آموزش و پژوهش و خدمات مشاوره‌ای، روش‌های تجارت پایدار بین‌المللی را در امورمالی و مدیریت دنبال می‌کند. انتظار دانشکدۀ فرانکفورت این است فارغ‌التحصیلانی مسئولیت‌پذیر و با مهارت‌های حرفه‌ای برای صنعت تربیت کند.

شایان ذکر است بورسیۀ تحصیلی در دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت بخشی از هزینۀ کل تحصیل را پوشش می‌دهد و ارزش آن نیز به تصمیم نهایی کمیتۀ پذیرش و شایستگی‌های متقاضیان بستگی دارد. ثبت‌نام برای دریافت بورسیه آنلاین است و منحصراً برای مقطع کارشناسی ارشد گرایش‌های رشتۀ MBA ارائه می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر دربارۀ پذیرش و دریافت بورسیۀ تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد رشتۀ MBA، به این لینک مراجعه کنید.

منبع: