یادگیری زبان برای نسل امروز دیگر تنها یک فعالیت فوق‌برنامه نیست؛ بسیاری از ما می‌خواهیم تحصیل یا کار در خارج از کشور را تجربه کنیم و برای همین نیاز به ارائه مدرک زبان داریم. در چنین شرایطی زبان‌هایی که آسان‌تر باشند، ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. چرا که پروسه مهاجرت با وجود آن‌ها کمتر زمان‌بر خواهد بود. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله آسان ترین زبان های دنیا برای یادگیری را به شما معرفی کنیم.

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی آسان ترین زبان دنیا برای یادگیری نیست؛ اما از آن‌جایی که پیچیدگی این زبان در حد متوسط بوده و منابع زیاد و متنوعی برای یادگیری آن وجود دارند، می‌توان گفت زبان انگلیسی یکی از آسان ترین زبان های دنیا برای یادگیری است. در حال حاضر شما می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده زبان انگلیسی، این زبان را در طول چند ماه یاد بگیرید. علاوه بر این امکان یادگیری خودآموز زبان انگلیسی هم برای شما وجود دارد. برای این کار کافی است نرم‌افزار دولینگو یا BBC را روی موبایل خود نصب کنید. در حال حاضر با در اختیار داشتن مدرک زبان انگلیسی، امکان مهاجرت به بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا برای شما فراهم خواهد بود؛ کشورهایی مثل کانادا، آمریکا، استرالیا، ایتالیا، فرانسه و… .

بهترین زبان برای یادگیری کدام است؟.jpg

زبان فرانسوی

زبان فرانسوی از نظر سادگی یادگیری با زبان انگلیسی برابر نیست و کمی سخت‌تر به‌حساب می‌آید. از سخت‌ترین بخش‌های زبان فرانسوی می‌توان به تلفظ‌های آن اشاره کرد. البته لازم است توجه کنید که زبان فرانسوی توسط حدودا ۱۰۰ میلیون نفر در دنیا صحبت می‌شود و منابع پرشماری برای یادگیری آن وجود دارند؛ برای همین در صورتی که تمرکز و وقت کافی به یادگیری آن اختصاص دهید، امکان اخذ مدرک B2 زبان فرانسوی (حداقل مدرک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی از فرانسه) در کمتر از یک سال برای شما وجود خواهد داشت. البته راه دیگری هم وجود دارد که «مهاجرت به فرانسه از طریق شرکت در دوره‌های زبان فرانسوی» است. در این روش شما فقط کافی است یک تسلط اولیه (سطح A2) به زبان فرانسوی داشته باشید. رسیدن به این تسلط در کمتر از ۶ ماه ممکن خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است فرم درخواست مشاوره رایگان سیم آخر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

زبان نروژی

زبان نروژی از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست و به‌راحتی می‌توانید آن را در کمتر از ۹ ماه یاد بگیرید. پیچیدگی‌ ترکیب‌ها و افعال این زبان نسبت به فرانسوی و آلمانی به‌مراتب کمتر است. جالب است بدانید در نروژ اکثر افراد به زبان انگلیسی مسلطند و دانشگاه‌ها هم امکان تحصیل انگلیسی را برای شما فراهم کرده‌اند. این یعنی حتی بعد از ورود به خاک نروژ هم فرصت زیادی برای یادگیری زبان این کشور دارید.

سخت ترین زبان دنیا برای یادگیری.jpg

آسان ترین زبان دنیا برای یادگیری

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است شرایط شما به‌عنوان متقاضی یادگیری زبان بررسی شود. چرا که جواب این سوال برای هر فرد متفاوت است. در حال حاضر با توجه به گزینه‌های موجود برای مهاجرت می‌توان گفت آسان ترین زبان برای یادگیری انگلیسی است.

سیم آخر و مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور

ما در سیم آخر شرایط شما را بررسی می‌کنیم و به شما می‌گوییم برای مهاجرت به چه کشورهایی شانس دارید. علاوه بر این برای یادگیری زبان در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی می‌کنیم. برای گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان سیم آخر کافی است همین حالا فرم ارزیابی ما را پر کنید.

جمع بندی

یادگیری زبان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مهاجرت به‌حساب می‌آید و پیدا کردن یک زبان آسان برای یادگیری مهم است. در حال حاضر آسان ترین زبان های دنیا برای یادگیری عبارتند از: انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی. در این میان شما باید با توجه به پایه زبان و شرایطتتان یکی از این زبان‌ها را انتخاب کنید. ما در سیم آخر با ارائه مشاوره رایگان این انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کنیم.