کالج نیاگارا (Niagara College) و مدرسه مدیریت تورنتو (Toronto School of Management – TSoM) برای همکاری در پروژه‌های بین‌المللی و ارائۀ برخی از واحدهای درسی کالج نیاگارا در مدرسه مدیریت تورنتو به‌توافق رسیده‌اند.

به‌گفته‌ی شان کندی، رئیس کالج نیاگارا، همکاری این کالج دولتی با مدرسه مدیریت تورنتو، عضوی از Global University Systems (GUS)، بخش مهمی از استراتژی این کالج برای ایجاد فرصت‌های جهانی برای دانشجویان و حمایت از ادامۀ ثبت‌نام‌های طولانی‌مدت و رشد کالج است. او می‌افزاید: «مفتخریم با مؤسسه‌ای همکاری کنیم که درزمینۀ تحصیلات عالی و فعالیت‌های جهانی تجربه‌ای استثنایی دارد و توانایی و تعهد لازم برای رسیدن به استاندارد درخورتوجه دوره‌ها و خدمات ما را نشان می‌دهد.»

براساس این توافق، دانشجویان کالج نیاگارا خارج از کشور و در ۴۲ مؤسسۀ عضو شبکۀ GUS می‌توانند تحصیل کنند. همچنین، راه‌هایی برای دریافت مدارک GUS پس از دیپلم‌های دوره‌های کالج نیاگارا، شرکت در دوره‌های توسعۀ آموزش و کسب‌و‌کار، شرکت در دوره‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای و پروژه‌های زبان انگلیسی جهانی برای دانشجویان فراهم خواهد شد.

احسان صفدری، مدیرعامل مدرسه مدیریت تورنتو، نیز می‌گوید: «افتخار می‌کنیم که برای همکاری با مؤسسه‌ای خوش‌نام، مانند کالج نیاگارا کانادا انتخاب شده‌ایم. هر دو مؤسسه متعهدند با ارائۀ آموزش‌های حرفه‌ای به دانشجویان، برای موفقیت در مسیر شغلی‌ به آنان کمک کنند. باور داریم که این همکاری فرصتی عالی برای گسترش دسترسی دانشجویان به دوره‌های باکیفیت کالج نیاگارا خواهد بود.»

چهار دورۀ آموزشی کالج نیاگارا از نیمسال بهار۲۰۲۱ به‌طور‌انحصاری در مدرسه مدیریت تورنتو برگزار خواهد شد. این دوره‌ها عبارت‌اند از: دورۀ کسب‌وکار عمومی و دوره‌های مدیریت کسب‌وکار، مدیریت گردشگری و مهمان‌نوازی و مدیریت منابع انسانی با مدرک گواهی‌نامۀ کارشناسی.

سیندی مک‌لئود، مؤسس GUS کانادا، دربارۀ این موضوع می‌گوید: «برای همکاری با مدرسه مدیریت تورنتو در این اقدام نوآورانه و کارآفرین هیجان‌زده‌ایم. هدف این همکاری ارائۀ دوره‌های آموزشی باکیفیت برای تمام دانشجویان و آماده‌کردن آن‌ها برای ورود به نیروی کار استان انتاریو و پاسخ‌گویی به تقاضای دانشجویان بین‌المللی برای شرکت در دوره‌های آموزش عالی کالج نیاگارا است.»



منبع: