دانشجویان در هر جای اسپانیا که تحصیل کنند، گشت و گذار در این کشور زیبا همواره برایشان جذاب است. اسپانیا کشوری پویا و مملو از فرهنگ‌ها و تجربیات گوناگون و کارهایی است که نیازهای مختلف دانشجویان را برآورده می‌سازد. در این مقاله به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات اسپانیا می‌پردازیم.

پارک‌های ملی جزایر قناری

بهترین تفریحات اسپانیا پارک های ملی جزایر قناری

اگر فرصت سفر به جزایر قناری را برای گشتن در پارک‌های ملی داشته باشید، تجربه گردش در این گنجینه بی‌نظیر طبیعی را هرگز فراموش نخواهید کرد. جزایر آتشفشانی در منطقه‌ای نیمه گرمسیری، طبیعتی زیبا و بی‌همتا را در برابر چشمان گردشگران به نمایش می‌گذارند. برخی از معروف‌ترین پارک‌های ملی جزایر قناری پارک تابورینته  (Taburiente Park)، پارک تیده (Teide Park) و پارک گاراجونای (Garajonay) هستند. البته پارک‌های ملی بسیاری در جزایر قناری وجود دارند که هرکدام جاذبه‌های خود را دارند و گردشگران به دیدن این سه پارک بسنده نمی‌کنند.

تفریحات آبی

بهترین تفریحات اسپانیا تفریحات آبی

کافی است به سواحل اسپانیا بروید تا بتوانید انواع گوناگون تفریحات آبی مهیج را تجربه کنید که از جمله محبوب‌ترین آنها غیر از شنا، غواصی، شیرجه و ماهی‌گیری هستند. ازجمله دیگر تفریحات آبی اسپانیا می‌توان به قایق‌سواری کایاک و کانو، قایق‌های موتور جت، اسکی روی آب و بادسواری (windsurfing) اشاره کرد.

جشن‌ها

بهترین تفریحات اسپانیا جشن ها

جشن‌های متنوعی هر سال در شهرهای مختلف اسپانیا برگزار می‌شوند و دانشجویان می‌توانند در این جشن‌ها شرکت کنند. برخی از معروف‌ترین فستیوال های اسپانیا، جشن موسیقی، هنر و رقص (WOMAD Festival)، هفته مقدس یا سمانا سانتا (Semana Santa) و جنگ گوجه (Tomatina Tomato Fight) هستند.

تفریحات در کالج‌ها و دانشگاه‌ها

بهترین تفریحات اسپانیا تفریحات در کالج ها و دانشگاه ها

اگر به دنبال تفریح هستید، کالج یا دانشگاه محل تحصیل خود را فراموش نکنید. اکثر دانشگاه‌های اسپانیا فعالیت‌های جذاب متنوعی را برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان فراهم می‌کنند. از کنسرت‌ها و برنامه‌های استعدایابی تا فعالیت‌های ورزشی و اجرای نمایش‌ها، برنامه‌های زیادی برای لذت بردن از اوقات فراغت و پیوند خوردن با جامعه دانشجویان دانشگاه وجود دارد.

غذاهای لذیذ اسپانیایی

بهترین تفریحات اسپانیا

رفتن به رستوران و لذت بردن از غذاهای خوشمزه اسپانیایی یکی دیگر از تفریحات اسپانیا است. رستوران‌های بسیاری در شهرهای مختلف اسپانیا وجود دارند که وعده‌های بزرگ غذایی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند. در هر جای اسپانیا که باشید، گزینه‌های بسیاری برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای اسپانیایی وجود دارد.

موزه‌ها

بهترین تفریحات اسپانیا موزه ها

اگر به دانستن تاریخ اسپانیا علاقه داشته باشید، موزه‌های بزرگ بسیاری در اسپانیا وجود دارند که می‌توانید از آنها بازدید کنید. برخی از موزه‌ها رایگان و دیگر موزه‌ها بسیار ارزان هستند.

مسافرت

بهترین تفریحات اسپانیا مسافرت

شاید فکر کنید زمانی که از خانه بسیار دور هستید، دیگر به دنبال مسافرت نخواهید بود. اما سفر و گشت و گذار به شما فرصت کسب تجربیات جدید را خواهد داد. اسپانیا جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد، اما خود را به اسپانیا محدود نکنید؛ کشور فرانسه یکی از همسایگان اسپانیا است که می‌توانید به آن سفر کنید.

دیگر تفریحات اسپانیا

بهترین تفریحات اسپانیا گاوبازی

تفریحات اسپانیا محدود به این موارد نیست و دانشجویان می‌توانند در زمان تحصیل در اسپانیا، از گزینه‌های دیگری مانند نمایش‌های گاوبازی، نمایش فلامنکو (Flamenco)، خرید، تفریحات فضای باز (پارک‌ها، زمین‌های بازی و…)  نیز لذت ببرند. در این کشور همه افراد با شخصیت‌ها و سلایق مختلف راه‌هایی برای لذت بردن از اوقات فراغت خود پیدا می‌کنند.