امیلی لارسن (Emily Larson) فارغ التحصیل رشته بازاریابی (Marketing) از دانشگاه بنتلی (Bentley University) ایتالیا است. دانشگاه بنتلی در شهر فلورانس ایتالیا قرار دارد. در این مقاله تجربیاتی که امیلی در زمان تحصیل در رشته بازاریابی در فلورانس ایتالیا کسب کرده را از زبان او خواهیم شنید.

امیلی لارسن از سن نوجوانی رویای سفر به ایتالیا را داشت. مد، تاریخ، معماری و غذاهای ایتالیایی از جذابیت‌های ایتالیا برای او بودند. اما او هرگز تصور نمی‌کرد که از طریق تحصیل در یک دانشگاه کسب و کار به این آرزوی خود برسد.

«هنگامی که در جستجوی کالج‌ها و دانشگاه‌ها بودم، هدفم تحصیل در خارج از کشور نبود. اما دانشگاه بنتلی را انتخاب کردم چون می‌دانستم آنها به دانشجویان کمک می‌کنند و فرآیند یادگیری را تسهیل می‌نمایند.»

تحصیل در رشته بازاریابی در فلورانس ایتالیا

امیلی پس از رسیدن به فلورانس، غرق تماشا و گشتن در این شهر زیبا شد. معلم زبان ایتالیایی او که در فلورانس بزرگ شده بود و فضای تعاملی کلاس‌های او، در این تجربه به او کمک کرد.

«کلاس کوچکی بود، فقط ۴ نفر بودیم و هر روز یکدیگر را می‌دیدیم. به همین دلیل رابطه نزدیکی با معلم خود برقرار کردیم. او نه تنها زبان ایتالیایی، بلکه فرهنگ فلورانسی و مفهوم زندگی برای یک خانواده اصیل ایتالیایی را نیز به ما آموخت. او برای کلاس ما مثل یک مادر مهربان بود.»

یک کلاس دیگر امیلی، درباره تاریخ رنسانس فلورانس بود. او و همکلاسی‌هایش در شهر قدم می‌زدند و درباره ساختمان‌ها و کلیساها که صدها سال در تاریخ ایتالیا ایفای نقش کرده بودند، اطلاعات به دست می‌آوردند. در این دوره، امیلی با تمرین بازارپردازی و بازاریابی، دانش و تجربه خود در زمینه رشته تحصیلی‌اش یعنی بازاریابی را ارتقاء داد و توانست در زمینه مد که موضوع مورد علاقه‌اش بود، کاوش کند.

«من توانستم در یک کلاس بازاریابی مد شرکت کنم که در راستای رشته خودم بود. استادم یک خانم ایتالیایی با سال‌ها تجربه کار در زمینه مد بین‌المللی برای برندهای معتبر ایتالیایی مانند Target، TJX بود.»

امیلی در زمان‌های آزاد خود، طی هفته به گشت و گذار در شهر فلورانس و در آخر هفته‌ها به سفر در دیگر شهرهای ایتالیا و اروپا می‌پرداخت.

«من اکنون بیش از گذشته با نگرشی بین‌المللی، هرچیزی به ویژه کسب و کار را بررسی می‌کنم. بیش از هرچیز با بالا رفتن اعتماد به نفسم و کسب موفقیت و توانایی زندگی مستقل، رشد کردم.»

منبع:

www.bentley.edu